كریمی: مذاكره‌ای با هیچ باشگاهی نداشته ام
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، ‌علی كریمی در تارنمای رسمی خود با بیان این مطلب افزود : از روزی كه به امارات آمدم، بعضی رسانه‌ها مطالبی از قول من مطرح كردند كه صحت ندارد. من هیچ پیشنهادی ندارم وتا این لحظه هم باشگاهی صحبت رسمی با من در این خصوص نداشته است.

وی درخصوص شایعه جدایی اش ازپرسپولیس تصریح كرد: من واقعا نمی دانم، این شایعات را چه كسانی مطرح می‌كنند. در حالیكه تارنمای باشگاه كه موثق ترین منبع برای هواداران است ،‌ تمام اخبار مربوط به تیم را دراختیار این عزیزان قرار می‌دهد. به نظر می رسد كه شایعه سازان دوست ندارند، من در پرسپولیس بمانم و به همین دلیل چنین حواشی مطرح می كنند.

كریمی گفت: به هرحال این حق طبیعی باشگاه است كه براساس تفكرات خود بازیكن جذب كند و من هم مثل تمام بازیكنانی كه قراردادشان تمام می‌شود، این اجازه را دارم كه اگر پیشنهادی رسمی دریافت كردم به آن فكر كنم.

كریمی درپایان خاطرنشان كرد: در حال حاضر باید به بازی با الاتحاد فكر كنیم، تا با پیروزی در این مرحله ضمن شاد كردن دل هواداران، دربین هشت تیم برتر آسیا قرارگیریم.

ورزشی **9118**1590





:: برچسب‌ها: استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 2923
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: